- Formularz reklamacyjny
- Strefa kierowcy
-
Usługi bankowe
- Zobacz wszystko
- Dokumenty
- FAQ
- Płatności
- Bezpieczeństwo
- Pomoc
- FATCA
- Oświadczenie o rezydencji podatkowej
- Beneficjent rzeczywisty i PEP
- Podatek u źródła
- Access interfaces (TPP-API)
- Zawieszenie spłat kredytu hipotecznego
- Fundusz Wsparcia Kredytobiorców
- Centrum formularzy
- Panel Klienta - Pierwsze logowanie
- Pomoc i informacje
- Klienci indywidualni
- Klienci biznesowi
- Informacje korporacyjne
- Pomoc i informacje
- Kontakt
Oświadczenie o rezydencji podatkowej
Na podstawie ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o wymianie informacji podatkowych z innymi państwami (Dz. U. z 2017 r., poz. 648), zwanej dalej Ustawą, Bank zobligowany jest do identyfikowania rezydencji podatkowej Posiadaczy rachunków oraz Osób Kontrolujących i przekazywania informacji o rachunkach raportowanych, na warunkach określonych w Ustawie, do uprawnionych organów administracji skarbowej. Na mocy porozumień międzynarodowych, polska administracja skarbowa jest uprawniona i zobowiązana do wymiany informacji o rachunkach raportowanych z innymi państwami uczestniczącymi.
W celu wypełnienia ustawowych obowiązków raportowych, Bank może zwrócić się do Klientów z prośbą o wypełnienie oświadczenia o rezydencji podatkowej.
W przypadku zmiany rezydencji podatkowej lub wystąpienia innych okoliczności powodujących, że informacje zawarte w złożonym Bankowi oświadczeniu o rezydencji podatkowej stały się nieaktualne, prosimy o kontakt z Bankiem w celu aktualizacji danych.