- Formularz reklamacyjny
- Strefa kierowcy
-
Usługi bankowe
- Zobacz wszystko
- Dokumenty
- FAQ
- Płatności
- Bezpieczeństwo
- Pomoc
- FATCA
- Oświadczenie o rezydencji podatkowej
- Beneficjent rzeczywisty i PEP
- Podatek u źródła
- Access interfaces (TPP-API)
- Zawieszenie spłat kredytu hipotecznego
- Fundusz Wsparcia Kredytobiorców
- Centrum formularzy
- Panel Klienta - Pierwsze logowanie
- Pomoc i informacje
- Klienci indywidualni
- Klienci biznesowi
- Informacje korporacyjne
- Pomoc i informacje
- Kontakt
Zgłoś problem lub zagrożenie
Drogi Kliencie, pamiętaj!
W przypadku:
-
utraty lub kradzieży spersonalizowanych danych uwierzytelniających lub sprzętu bądź oprogramowania wykorzystywanego do logowania lub przeprowadzania transakcji,
-
wykrycia lub podejrzenia nadużycia (transakcji oszukańczych, podejrzanych zdarzeń i nietypowych sytuacji w trakcie sesji usług płatności internetowych),
-
utraty karty Visa Volkswagen Bank (niezwłocznie dokonaj jej zastrzeżenia),
zadzwoń
pod jeden z numerów telefonów:
+48 22 528 96 28 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy) lub +48 800 103 301
lub napisz do nas:
bezpieczenstwo@vwbank.pl
Pracownicy Banku skontaktują się z Tobą telefonicznie lub e-mailem w godzinach pracy:
Poniedziałek-Piątek: 8:00-18:30
Sobota: 9:00-15:00