- Formularz reklamacyjny
- Strefa kierowcy
-
Usługi bankowe
- Zobacz wszystko
- Dokumenty
- FAQ
- Płatności
- Bezpieczeństwo
- Pomoc
- FATCA
- Oświadczenie o rezydencji podatkowej
- Beneficjent rzeczywisty i PEP
- Podatek u źródła
- Access interfaces (TPP-API)
- Zawieszenie spłat kredytu hipotecznego
- Fundusz Wsparcia Kredytobiorców
- Centrum formularzy
- Panel Klienta - Pierwsze logowanie
- Pomoc i informacje
- Klienci indywidualni
- Klienci biznesowi
- Informacje korporacyjne
- Pomoc i informacje
- Kontakt
FAQ Kredyty Samochodowe
Jak mogę skontaktować się z Infolinią i jakie informacje mogę uzyskać kontaktując się z nią?
Infolinia zajmuje się bieżącą obsługą Klienta głównie po zawarciu umowy kredytu. Telefonicznie można zgłosić szkodę komunikacyjną, zmienić adres do korespondencji, uzyskać niektóre zaświadczenia, zgłosić dyspozycję wystawienia dokumentów (opinia bankowa, harmonogram spłat). Pracownicy Infolinii odpowiadają również na pojawiające się pytania i wątpliwości Klientów, sprawdzają etap realizacji zgłoszonej sprawy, informują o procedurach Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce oraz sposobie postępowania w powstałych sytuacjach. Informacje szczegółowe Konsultanci udzielają po Identyfikacji Klienta zgodnie z procedurami pod numerem telefonu 800 103 301 wew.1 (z telefonów stacjonarnych) bądź 22 528 96 28 wew.1 (z telefonów komórkowych i z zagranicy).
Na co zwrócić uwagę przy podpisywaniu umowy kredytu?
Należy zwrócić szczególną uwagę na poprawność zapisów stron oraz danych przedmiotu umowy. Kolejną istotną kwestią jest dokładne zapoznanie się z warunkami finansowymi wskazanymi w umowie, Regulaminem Czynności Kredytowych i Zabezpieczających oraz Tabelą Opłat i Prowizji Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce. Na wszelkie pytania lub wątpliwości, co do treści informacji przekazywanych Państwu przed zawarciem umowy lub postanowień zawartych w umowie odpowiedzą Państwu pracownicy Infolinii.
Co dzieje się po podpisaniu umowy kredytowej w salonie dealerskim?
Umowa kredytowa podpisana w salonie dealerskim zostanie przekazana do Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce wraz z wszelką dokumentacją skompletowaną w salonie. Bank po weryfikacji poprawności sporządzenia kontraktu, aktywuje i prześle do Państwa podpisaną umowę, harmonogram spłat, Regulamin Czynności Kredytowych i Zabezpieczających oraz Tabelę Opłat i Prowizji listem poleconym na adres korespondencyjny.
Jakie są zabezpieczenia spłaty kredytu?
Zabezpieczeniem spłaty kredytu jest przewłaszczenia na zabezpieczenie kredytowanego pojazdu na Bank pod warunkiem zawieszającym oraz cesja praw z polisy Autocasco.
Czy Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce będzie wpisany do dowodu rejestracyjnego kredytowanego pojazdu?
Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce nie jest wpisywany do dowodu rejestracyjnego.
Jak mogę uzyskać aktualny harmonogram spłat?
Harmonogram można uzyskać kontaktując się z Infolinią, pisemnie lub pobierając formularz dostępny na stronie internetowej www.vwfs.pl (w prawym dolnym rogu strony w zakładce Dokumenty – Dla Mnie – Kredyt samochodowy – Formularz – Wniosek o wydanie dokumentu). Harmonogram zostanie przesłany bezpłatnie.
Czy mogę skorzystać w Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce z polecenia zapłaty?
Tak, wystarczy pobrać formularz dostępny na stronie internetowej www.vwfs.pl (w prawym dolnym rogu strony w zakładce Dokumenty – Dla Mnie – Kredyt samochodowy – Polecenie zapłaty) oraz postąpić zgodnie z instrukcją. Po spełnieniu formalności Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce będzie pobierał z Państwa rachunku kwotę będącą równowartością raty kredytowej.
Chciałbym dopisać współwłaściciela pojazdu do dowodu rejestracyjnego, czy mogę to zrobić?
Tak, istnieje taka możliwość, jednak pod warunkiem podpisania umowy przewłaszczenia pojazdu przez nowego Właściciela. Aby uzyskać dokument należy zawnioskować pisemnie lub pobrać formularz dostępny na stronie internetowej www.vwfs.pl (w prawym dolnym rogu strony w zakładce Dokumenty – Dla Mnie – Kredyt samochodowy – Formularz – Dopisanie współwłaściciela). Po spełnieniu formalności Bank wyda Kredytobiorcy kartę pojazdu, jeżeli znajduje się w depozycie banku.
Jak mogę zmienić adres do korespondencji?
Zmiany adresu do korespondencji można dokonać na Infolinii, zawnioskować pisemnie lub pobrać formularz dostępny na stronie internetowej www.vwfs.pl (w prawym dolnym rogu strony w zakładce Dokumenty – Dla Mnie – Kredyt samochodowy – Formularz – Zmiana danych).
Zmieniłem adres zamieszkania i dowód osobisty. Jak mam powiadomić o tym Bank?
Wystarczy, że poinformują Państwo o tym pisemnie lub pobiorą formularz dostępny na stronie internetowej www.vwfs.pl (w prawym dolnym rogu strony w zakładce Dokumenty – Dla Mnie – Kredyt samochodowy – Formularz – Zmiana danych). Niezbędne będzie przesłanie do Banku kopii nowego dowodu osobistego.
Czy mogę dokonać całkowitej wcześniejszej spłaty kredytu?
Tak, w każdej chwili można całkowicie spłacić kredyt. Prosimy o kontakt z Infolinią w celu omówienia szczegółów. Opłata z tytułu wcześniejszej spłaty kredytu zostanie naliczona zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce (Konsumenci nie ponoszą opłat z tego tytułu).
Czy po spłacie kredytu otrzymam dokument potwierdzający spłatę i zwolnienie z zabezpieczeń?
Tak, otrzymają Państwo pisemne zaświadczenie o spłacie kredytu. Dodatkowo zostanie umieszczona informacja o zwrotnym przeniesieniu praw z polisy Autocasco oraz o zwolnieniu przewłaszczenia na zabezpieczenie. Komplet dokumentów zostanie wysłany listem poleconym na adres korespondencyjny w kolejnym dniu roboczym po rozliczeniu umowy kredytowej.
Czy mogę częściowo spłacić kredyt ratalny?
Mogą Państwo dokonać częściowej spłaty kredytu. Zasady dokonywania przedterminowej częściowej spłaty kredytu określa szczegółowo umowa kredytu. Jeżeli mają Państwo dodatkowe pytania prosimy o kontakt z Infolinią. Opłata zostanie naliczona zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce (Konsumenci nie ponoszą opłat z tego tytułu).
Potrzebuje opinię bankową, jak mogę ją uzyskać?
Opinię bankową można uzyskać kontaktując się z Infolinią, wnioskując pisemnie lub pobierając formularz dostępny na stronie internetowej www.vwfs.pl (w prawym dolnym rogu strony w zakładce Dokumenty – Dla Mnie – Kredyt samochodowy – Formularz – Wniosek o wydanie dokumentu). Opłata za wydanie opinii bankowej zostanie naliczona zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce.
Potrzebuję szczegółową historię spłat umowy kredytowej. Jak mogę ją uzyskać?
Wystarczy, że zawnioskują Państwo pisemnie lub pobiorą formularz dostępny na stronie internetowej www.vwfs.pl (w prawym dolnym rogu strony w zakładce Dokumenty – Dla Mnie – Kredyt samochodowy – Formularz – Wniosek o wydanie dokumentu). Opłata za wydanie historii spłat zostanie naliczona zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce.
Chciałbym sprzedać samochód mimo tego, iż kredyt na jego zakup nie został jeszcze spłacony. Czy mogę to zrobić i jakie kroki mam ewentualnie podjąć?
Tak, Bank może wydać warunkową, pisemną zgodę na sprzedaż pojazdu pod warunkiem spłaty całości kredytu w określonym terminie. Aby uzyskać dokument ze wskazaną kwotą, terminem spłaty oraz numerem konta, należy zawnioskować pisemnie lub pobrać formularz dostępny na stronie internetowej www.vwfs.pl (w prawym dolnym rogu strony w zakładce Dokumenty – Dla Mnie – Kredyt samochodowy – Formularz – Warunkowa zgoda na sprzedaż pojazdu). Opłata za wydanie zgody na warunkową sprzedaż pojazdu zostanie naliczona zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce.
Czy mogę otrzymać pisemną informację o kwocie pozostałej do spłaty kredytu?
Tak, Bank może wystawić pisemne zaświadczenie o kwocie, jaka pozostała Państwu do spłaty. Wystarczy, że skontaktują się Państwo z Infolinią i zgłoszą chęć uzyskania dokumentu, zawnioskują pisemnie lub pobiorą formularz dostępny na stronie internetowej www.vwfs.pl (w prawym dolnym rogu strony w zakładce Dokumenty – Dla Mnie – Kredyt samochodowy – Formularz – Wniosek o wydanie dokumentu). Opłata za wydanie zaświadczenia o kwocie pozostałej do spłaty zostanie naliczona zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce.
Czy możliwe jest wstrzymanie płatności rat kredytu?
Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce indywidualnie podejmuje decyzję o wyrażeniu zgody na wstrzymanie/czasowe zmniejszenie płatności rat kredytu (maksymalnie przez 3 miesiące). Aby uzyskać zgodę należy pobrać formularz dostępny na stronie internetowej www.vwfs.pl (w prawym dolnym rogu strony w zakładce Dokumenty – Dla Mnie – Kredyt samochodowy – Formularz – Wniosek o wstrzymanie płatności rat). W przypadku podjęcia decyzji pozytywnej, Bank przygotuje stosowne zmiany do umowy i prześle do Państwa w celu podpisania aneksu do umowy kredytu, aby kolejno zmniejszyć raty i przesłać nowy harmonogram spłat. Opłata za zmianę terminarza spłat zostanie naliczona zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce.
Zgłosiłem szkodę komunikacyjną na kredytowanym pojeździe do ubezpieczyciela. Czy Bank musi wyrazić zgodę na naprawę?
Jeżeli szkoda komunikacyjna będzie likwidowana z Państwa polisy Autocasco należy dokonać zgłoszenia szkody w Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce podając numer szkody nadany przez towarzystwo ubezpieczeniowe, datę szkody, adres towarzystwa ubezpieczeniowego oraz formę naprawy, (jeżeli naprawa ma nastąpić w formie bezgotówkowej to również dane adresowe serwisu) w celu wydania pisemnej zgody na wypłatę odszkodowania. Najłatwiej będzie skontaktować się z Infolinią lub pobrać formularz dostępny na stronie internetowej www.vwfs.pl (w prawym dolnym rogu strony w zakładce Dokumenty – Dla Mnie – Kredyt samochodowy – Formularze – Wniosek o zgodę na wypłatę odszkodowania). W przypadku częściowej szkody likwidowanej z OC sprawcy nie jest wymagane zgłoszenie do Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce. Opłata za wydanie upoważnienia na wypłatę odszkodowania zostanie naliczona zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce.
Na jakich zasadach mogę zwrócić pojazd w umowie gwarancji wykupu?
Szczegółowe zasady zwrotu pojazdu dla umowy gwarancji odkupu można znaleźć tutaj: klient indywidualny, firma.
FAQ Leasing
Chcę zmienić termin zakończenia umowy leasingu (skrócić ją lub wydłużyć). Czy jest taka możliwość?
Tak, złóż dyspozycję przez Portal Klienta, infolinię lub wysyłając skan wydrukowanego i podpisanego wniosku na adres bok@vwfs.com. O ile nie masz zaległości, przygotujemy symulację nowego harmonogramu. Gdy zaakceptujesz nową kalkulację, nowy harmonogram do umowy leasingu zamieścimy w Portalu Klienta.
Za przygotowanie symulacji oraz zmiany w harmonogramie naliczymy opłaty zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji VWFS.
Chcę wykupić samochód na koniec leasingu. Co muszę zrobić?
Trzy miesiące i miesiąc przed końcem umowy leasingu otrzymasz informację, że zbliża się koniec umowy. Najpóźniej 14 dni przed końcem umowy leasingu zgłoś do nas chęć wykupu samochodu. Możesz to zrobić w Portalu Klienta zakładając sprawę lub mailowo na adres: bok@vwfs.com. Gdy uregulujesz wszystkie należności (łącznie z kwotą wykupu samochodu), a pojazd ma aktualną polisę ubezpieczeniową (OC), wystawimy fakturę końcową, która potwierdzi zakup samochodu. Więcej możesz dowiedzieć się tutaj.
Chcę zwrócić samochód na koniec leasingu. Co muszę zrobić?
Wypełnij formularz zwrotu pojazdu znajdujący się na stronie Formularz zwrotu pojazdu dla klientów leasingowych. I postępuj zgodnie z krokami opisanymi na stronie: Opcje zakończenia umowy leasingu
Kto może wykupić leasingowane auto?
Samochód odkupić może tylko i wyłącznie klient.
Wpłaciłem kwotę wykupu na konto VWFS, co dalej?
Jeżeli nie masz żadnych zaległości, a pojazd ma aktualną polisę ubezpieczeniową (OC), wystawimy fakturę końcową. Fakturę prześlemy do Ciebie pocztą tradycyjną lub elektroniczną (jeśli masz zgodę na e-fakturę).
Chcę przerejestrować wykupiony samochód. O czym muszę pamiętać.
Zabierz do Wydziału Komunikacji dokumenty pojazdu oraz fakturę sprzedaży, którą od nas dostaniesz.
Czy jest możliwość zmiany terminu płatności rat?
Tak, taką prośbę możesz napisać przez Portal Klienta lub zgłosić na infolinii. Podaj swoje dane klienta i wskaż termin na jaki chcesz zmienić płatność.
Opłatę za zmianę naliczymy zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji VWFS.
Czy mogę na kilka miesięcy wstrzymać płatności rat leasingowych?
Tak, w tym celu Abyzłóż wniosek przez Portal Klienta, infolinię lub wyślij skan wydrukowanego i podpisanego wniosku na adres bok@vwfs.com. Maksymalny okres, o który możesz wnioskować to 3 miesiące.
Jeśli nie masz zaległości w płatnościach, przygotujemy symulację nowego harmonogramu. Gdy ją zaakceptujesz, nowy harmonogram do umowy leasingu zamieścimy w Portalu Klienta.
Za przygotowanie symulacji oraz zmiany w harmonogramie naliczymy opłaty zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji VWFS.
Kończy mi się polisa ubezpieczeniowa, co mam zrobić?
Skontaktuj się z salonem dealerskim i poznaj ofertę Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy. Jeśli zdecydujesz się na kupno polisy poza VWSU, najpóźniej 14 dni przed końcem aktualnej polisy wypełnij i prześlij do nas Zapytanie o zgodę na warunki polisy poza VWFS. Możesz je pobrać z Portal Klienta (zakładka dokumenty) lub ze strony. Uzupełniony i podpisany przez agenta ubezpieczeniowego dokument wyślij na adres zgodanapolise@vwfs.com
Chcę zgłosić szkodę komunikacyjną, co muszę zrobić?
zkodę zgłoś do towarzystwa ubezpieczeń, w którym masz polisę (AC - własne towarzystwo ubezpieczeń lub szkoda z OC - ubezpieczyciel sprawcy kolizji).
W razie potrzeby zgłoś zdarzenie również na policję.
Jeśli naprawiasz samochód w Autoryzowanej Stacji Obsługi zgodę na wypłatę odszkodowania pobierzesz bez dodatkowych opłat w Portalu Klienta w zakładce „Dokumenty”.
Jeśli naprawiasz samochód poza ASO, złóż wniosek o wydanie zgody na wypłatę odszkodowania. Możesz to zrobić przez Portal Klienta, infolinię lub wysyłając skan wydrukowanego i podpisanego wniosku na adres bok@vwfs.com. Za zgodę na wypłatę odszkodowania naliczymy opłatę zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji VWFS.
Potrzebuję duplikat faktury
Duplikat faktury wystawiamy tylko w przypadku faktur, które wysyłamy pocztą tradycyjną. Jeśli to Twój przypadek zgłoś taką potrzebę przez Portal Klienta, na infolinii lub na adres bok@vwfs.com.
Jeśli wyraziłeś zgodę na e-fakturę – oryginał masz stale dostępny w Portalu Klienta.Portalu Klienta. Możesz go pobrać w każdej chwili bezpłatnie.
Jak uzyskać aktualny harmonogram spłat?
Harmonogram spłat pobierzesz w Portalu Klienta z zakładki „Samochody”. Wybierz odpowiednią umowę, otwórz zakładkę „Harmonogram spłaty”. Na górze, po lewej stronie możesz pobrać harmonogram w formie pliku pdf, xls, csv.
Podpisałem umowę leasingu, kiedy otrzymam komplet dokumentów? Dlaczego nie mam jeszcze umowy?
Od momentu, gdy otrzymamy z salonu komplet dokumentów (umowę leasingu, harmonogram spłat, Ogólne Warunki Umów Leasingu oraz Tabelę Opłat i Prowizji), w ciągu ok 7 dni roboczych wyślemy je do Ciebie listem poleconym na adres do korespondencji.
Kto jest właścicielem leasingowanego samochodu?
Właścicielem pojazdu przez cały okres umowy jest VWFS.
Czy leasingowane przeze mnie auto może być zarejestrowane na tablicach rejestracyjnych z mojego miejsca zamieszkania?
Tak, jeśli w pobliżu Twojego miejsca zamieszkania jest salon dealerski - czyli przedstawicielstwo VWFS, które zarejestruje pojazd w lokalnym Wydziale Komunikacji.
Co mam zrobić, gdy zgubię bądź ktoś mi ukradnie tablice rejestracyjne/dowód rejestracyjny/kluczyki?
Taki przypadek zgłoś:
-
do towarzystwa ubezpieczeniowego
-
na policję (tylko kradzież)
-
do VWFS (lub salonu dealerskiego, w którym była podpisywana umowa)
Aby wyrobić nowe dokumenty, potrzebujesz zgody VWFS.
Zgody na wyrobienie wtórników dowodu rejestracyjnego oraz tablicy rejestracyjnej pobierzesz z Portalu Klienta z zakładki „Dokumenty”.
Prośbę o zgodę na wyrobienie kluczyka wyślij poprzez Portal Klienta, na adres bok@vwfs.com lub zadzwoń na infolinię.
Zbliża się koniec terminu ważności tymczasowego („miękkiego”) dowodu rejestracyjnego – co mam zrobić?
Skontaktuj się z salonem dealerskim, w którym podpisywałeś umowę leasingu, by umówić się na wymianę dokumentu. Na spotkanie zabierz ze sobą tymczasowy dowód rejestracyjny i kopię potwierdzenia ubezpieczenia OC. Salon po otrzymaniu dokumentów zajmie się wymianą dowodu rejestracyjnego na stały. Salon poinformuję Cię, gdy dokument będzie już do odebrania.
Czy mogę mieć na fakturze podział raty na kapitał i odsetki?
Tak, możemy na fakturze osobno wykazać ratę kapitałową i odsetkową. Napisz do nas przez Portal Klienta, zgłoś taką prośbę na infolinii lub wyślij skan podpisanego wniosku na adres bok@vwfs.com.
Taki podział rat sprawdzisz w Harmonogramie spłat. Dowiedz się, jak pobrać aktualny harmonogram.
Czy potrzebuje zgody aby zamontować hak /gaz /okleić samochód?
Aby zamontować hak, pobierz upoważnienie z Portalu Klienta w zakładce „Dokumenty”.
W pozostałych przypadkach, złóż wniosek o zgodę. Wniosek możesz złożyć przez Portal Klienta, infolinię lub wyślij skan podpisanego wniosku na adres bok@vwfs.com. Zgoda wydawana jest bezpłatnie.
Koszty zmian pokrywa klient. Nie wliczamy ich do rat leasingowych.
Pamiętaj, by zmiany wpisać w dowodzie rejestracyjnym. Aby to zrobić udaj się do salonu dealerskiego wskazanego w dowodzie rejestracyjnym w punkcie „C”.
Kto otrzyma mandat za przekroczenie prędkości lub inne wykroczenie?
Informacje o mandacie prześle do Ciebie odpowiedni organ (policja, straż miejska). Organ poinformuje również nas o wykroczeniu. A my mamy obowiązek przekazać Twoje dane, jako użytkownika leasingowanego samochodu. Za wskazanie danych naliczymy opłatę zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji.
W przypadku wpływu mandatu z krajów takich jak: Węgry, Holandia i Czechy, mandat opłacimy My, a Tobie wystawimy refakturę poniesionych kosztów.
Planuję wyjechać za granicę leasingowanym samochodem - czy muszę to zgłaszać?
Nie, ale potrzebną do wyjazdu potrzebną zgodę pobierz bez dodatkowych opłat z Portalu Klienta w zakładce „Dokumenty”. Takie pozwolenie jest wydawane jednorazowo, obowiązuje bezterminowo – do końca trwania umowy leasingu. Sporządzone jest w trzech językach (polskim, angielskim, niemieckim).
Potrzebuję opinii o mojej umowie leasingu do innego banku. Jak mogę ją uzyskać?
Złóż wniosek o wydanie dokumentu. Podpisany i zeskanowany dokument wyślij przez Portal Klienta lub na e-mail bok@vwfs.com. Swoją prośbę możesz zgłosić również przez infolinię.
Za wydanie opinii naliczymy opłatę zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji VWFS.
Jak mogę zmienić adres do korespondencji?
Złóż wniosek o zmianę adresu do korespondencji (czyli zmianę danych) przez Portal Klienta (opisz sprawę w komentarzu lub załącz wniosek), infolinię lub wysyłając skan wydrukowanego i podpisanego wniosku na adres bok@vwfs.com.
Co zrobić, gdy zmieni się nazwa mojej firmy lub jej adres?
Upewnij się, że nowy dokument rejestrowy potwierdzający zmianę jest dostępny na właściwych stronach internetowych (KRS, CEiDG). Następnie złóż wniosek o zmianę danych przez Portal Klienta, infolinię lub wysyłając skan wydrukowanego i podpisanego wniosku na adres bok@vwfs.com.
Co należy zrobić aby otrzymać zwrot składki za niewykorzystany okres ubezpieczenia?
Po zakończeniu umowy leasingu złóż wniosek o zwrot nadpłaty wysyłając skan wydrukowanego i podpisanego wniosku na adres bok@vwfs.com. Składkę zwrócimy w ciągu kilku dni roboczych od przesłania formularza na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy.
Czy moja żona/mąż może korzystać z leasingowanego pojazdu?
Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Umów Leasingu, możesz (bez konieczności naszej pisemnej zgody) udostępniać leasingowany samochód osobom bliskim, swoim pracownikom oraz osobom, które stale świadczą usługi na Twoją rzecz.
Czy mogę bezpłatnie użyczyć leasingowany pojazd osobie trzeciej? Czy wymagana jest zgoda VWFS?
Jeśli chcesz użyczyć leasingowany pojazd bezpłatnie osobom bliskim, pracownikom firmy lub osobom świadczącym usługi na Twoją rzecz - nie potrzebujesz na to naszej zgody.
W innym przypadku złóż wniosek o podnajem pojazdu. Dołącz do niego dodatkowe ubezpieczenie pojazdu z tytułu podnajmu (możesz je kupić w salonie dealerskim albo w towarzystwie ubezpieczeniowym, w którym masz zawartą polisę). Wniosek prześlij przez Portal Klienta lub wyślij skan podpisanego dokumentu na adres bok@vwfs.com. Za wyrażenie zgody naliczymy opłatę zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji VWFS.
Jak wykonać cesję umowy leasingu?
Informacje o tym, jak wygląda proces przejęcia umowy leasingowej (w tym jakie dokumenty są potrzebne) znajdziesz na naszej stronie: www.vwfs.pl/cesja
Co to jest WIBOR oraz stopy bazowe? Jaki mają wpływ na moja umowę?
Dowiedz się wszystkiego na naszej stronie: Stopy bazowe
Jak jest numer na infolinię oraz w jakich godzinach pracuje?
Numer na infolinię to: 22 528 96 28 (z telefonów komórkowych i z zagranicy) lub 800 103 301 (z telefonów stacjonarnych). Infolinia pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00 oraz w soboty od 9.oo do 15.00.