- Formularz reklamacyjny
- Strefa kierowcy
-
Usługi bankowe
- Zobacz wszystko
- Dokumenty
- FAQ
- Płatności
- Bezpieczeństwo
- Pomoc
- FATCA
- Oświadczenie o rezydencji podatkowej
- Beneficjent rzeczywisty i PEP
- Podatek u źródła
- Access interfaces (TPP-API)
- Zawieszenie spłat kredytu hipotecznego
- Fundusz Wsparcia Kredytobiorców
- Centrum formularzy
- Panel Klienta - Pierwsze logowanie
- Pomoc i informacje
- Klienci indywidualni
- Klienci biznesowi
- Informacje korporacyjne
- Pomoc i informacje
- Kontakt
Nie daj się oszukać przestępcy podszywającemu się pod pracownika, współpracownika lub konsultanta Volkswagen Banku podczas rozmowy telefonicznej.
Oszuści, pod pozorem bezpieczeństwa Twoich pieniędzy, będą próbowali Cię zmanipulować np. poprzez podanie danych do logowania, wysłanie fałszywych sms-ów.
Celem ataku jest pozyskanie Twoich danych osobowych, które mają ułatwić dostęp do środków finansowych, co w konsekwencji oznacza ich utratę.
Odebrałeś podejrzane połączenie telefoniczne?
- Zachowaj szczególną ostrożność i nie postępuj pod presją czasu
- Rozłącz się i zadzwoń na infolinię instytucji, na którą powołuje się osoba, która do Ciebie dzwoni
- Jeżeli to próba oszustwa, niezwłocznie zawiadom Policję i Bank
Chroń swoje dane i środki – najważniejsze zasady!
- Pracownicy Banku nigdy nie proszą o podanie danych osobowych, kodów, loginów oraz haseł do bankowości internetowej lub mobilnej
- Uważaj na wiadomości (SMS, e-mail itp.), w których zawarty jest nieznany link
- Nigdy nie wykonuj przelewów na inne konto – pracownik banku nie poprosi Cię o wykonanie takiej czynności
- Nie instaluj oprogramowania lub aplikacji pochodzących z nieznanych źródeł
- Nie przekazuj nikomu danych poufnych np. numerów dokumentów, numeru swojej karty płatniczej, kodu CVV
- Jeśli masz wątpliwości niezwłocznie skontaktuj się z infolinią Banku (+48 22 528 96 28)