- Formularz reklamacyjny
- Strefa kierowcy
-
Usługi bankowe
- Zobacz wszystko
- Dokumenty
- FAQ
- Płatności
- Bezpieczeństwo
- Pomoc
- FATCA
- Oświadczenie o rezydencji podatkowej
- Beneficjent rzeczywisty i PEP
- Podatek u źródła
- Access interfaces (TPP-API)
- Zawieszenie spłat kredytu hipotecznego
- Fundusz Wsparcia Kredytobiorców
- Centrum formularzy
- Panel Klienta - Pierwsze logowanie
- Pomoc i informacje
- Klienci indywidualni
- Klienci biznesowi
- Informacje korporacyjne
- Pomoc i informacje
- Kontakt
W ostatnim czasie odnotowujemy zwiększoną liczbę zgłoszeń dotyczących próby wyłudzenia danych przez telefon. Oszuści, pod pozorem bezpieczeństwa Twoich pieniędzy próbują Cię zmanipulować poprzez:
- informowanie o próbie podejrzanej transakcji, próbie włamania na rachunek
- zalogowanie się do konta, podanie salda rachunku
- potwierdzenie/weryfikacji złożonego wniosku kredytowego
- podanie danych do logowania, wysłanie fałszywych sms-ów.
Celem ataku jest pozyskanie Twoich danych osobowych, które mają ułatwić dostęp do środków finansowych, co w konsekwencji oznacza ich utratę.
Nie daj się oszukać przestępcy podszywającemu się pod pracownika, współpracownika lub konsultanta Volkswagen Banku podczas rozmowy telefonicznej.
Odebrałeś podejrzane połączenie telefoniczne?
- Zachowaj szczególną ostrożność i nie postępuj pod presją czasu
- Nie podawaj i nie potwierdzaj żadnych danych czy informacji
- Rozłącz się i zadzwoń na infolinię instytucji, na którą powołuje się osoba, która do Ciebie dzwoni
- Jeżeli to próba oszustwa, niezwłocznie zawiadom Policję i Bank
Chroń swoje dane i środki – najważniejsze zasady!
- Pracownicy Banku nigdy nie proszą o podanie danych osobowych, kodów, loginów oraz haseł do bankowości internetowej lub mobilnej
- Uważaj na wiadomości (SMS, e-mail itp.), w których zawarty jest nieznany link
- Nigdy nie wykonuj przelewów na inne konto – pracownik banku nie poprosi Cię o wykonanie takiej czynności
- Nie instaluj oprogramowania lub aplikacji pochodzących z nieznanych źródeł
- Nie przekazuj nikomu danych poufnych np. numerów dokumentów, numeru swojej karty płatniczej, kodu C V V.
- Jeśli masz wątpliwości, niezwłocznie skontaktuj się z infolinią Volkswagen Banku (+48 22 528 96 28)