- Formularz reklamacyjny
- Strefa kierowcy
-
Usługi bankowe
- Zobacz wszystko
- Dokumenty
- FAQ
- Płatności
- Bezpieczeństwo
- Pomoc
- FATCA
- Oświadczenie o rezydencji podatkowej
- Beneficjent rzeczywisty i PEP
- Podatek u źródła
- Access interfaces (TPP-API)
- Zawieszenie spłat kredytu hipotecznego
- Fundusz Wsparcia Kredytobiorców
- Centrum formularzy
- Panel Klienta - Pierwsze logowanie
- Pomoc i informacje
- Klienci indywidualni
- Klienci biznesowi
- Informacje korporacyjne
- Pomoc i informacje
- Kontakt
21.05.2021
Drogi Kliencie,
w ostatnim czasie zaobserwowano nową metodę działania złodziei danych. Oszuści podają się za pracowników Biura Informacji Kredytowej i pod pretekstem zweryfikowania informacji o niedokończonym wniosku kredytowym lub rzekomej próbie wyłudzenia kredytu, nakłaniają rozmówcę do ujawnienia danych osobowych.
Wykorzystują przy tym nowe rozwiązania dające możliwość wykonania połączenia telefonicznego z wyświetleniem prawdziwego numeru telefonu wiarygodnej instytucji, np. banku, czy też dostawcy usług.
Pamiętaj!
- Nie daj się nabrać na oszukańcze telefony bądź maile.
- Zawsze zwracaj uwagę na to, kto i skąd do Ciebie dzwoni.
- Niezależnie od tematu rozmowy, instytucja finansowa w połączeniu wychodzącym nigdy nie poprosi Cię o login, hasło, zainstalowanie aplikacji, pełny numer karty, datę jej ważności, czy o kod CVV2/CVC2.
- Nie ufaj rozmówcy, który nakłania Cię do zainstalowania aplikacji, która rzekomo zwiększy bezpieczeństwo Twoich środków – w ten sposób oszust może przejąć kontrolę nad Twoim telefonem, czy komputerem.
Serdecznie pozdrawiamy,
Zespół Volkswagen Bank