- Formularz reklamacyjny
- Strefa kierowcy
-
Usługi bankowe
- Zobacz wszystko
- Dokumenty
- FAQ
- Płatności
- Bezpieczeństwo
- Pomoc
- FATCA
- Oświadczenie o rezydencji podatkowej
- Beneficjent rzeczywisty i PEP
- Podatek u źródła
- Access interfaces (TPP-API)
- Zawieszenie spłat kredytu hipotecznego
- Fundusz Wsparcia Kredytobiorców
- Centrum formularzy
- Panel Klienta - Pierwsze logowanie
- Pomoc i informacje
- Klienci indywidualni
- Klienci biznesowi
- Informacje korporacyjne
- Pomoc i informacje
- Kontakt
Do kogo skierowana jest oferta pakietów usług serwisowych?
Pakiety usług serwisowych są dla użytkowników aut używanych do 12 lat od daty produkcji pojazdu. Jeśli od daty produkcji minęło 12 lat, skontaktuj się z Autoryzowaną Stacją Obsługi, aby poznać inne rozwiązania.
Wyłączenia
1. Nie ponosimy kosztów:
a) zakupu paliwa, zakupu płynu do spryskiwacza, zakupu płynu Ad-blue, mycia i woskowania, czyszczenia wnętrza, zakupu akcesoriów w tym żarówek,
b) wymiany materiałów eksploatacyjnych, części i elementów uszkodzonych umyślnie lub wskutek niedbalstwa kierowcy lub pasażera samochodu,
c) wymiany materiałów eksploatacyjnych, części i elementów uszkodzonych wskutek kradzieży samochodu, jego części lub wyposażenia,
d) wymiany materiałów eksploatacyjnych, części i elementów związanych z zastosowaniem niewłaściwego rodzaju paliwa,
e) okresowych i dodatkowych badań technicznych wymaganych przepisami.
f) obsługi instalacji gazowej zamontowanej w pojeździe.
2. Obsługa skrzyń automatycznych:
Pakiet nie obejmuje wymiany oleju w automatycznej 8-biegowej skrzyni biegów TipTronic.
Co stanie się z pakietem usług serwisowych, jeśli sprzedam samochód?
Pakiet usług serwisowych jest przypisany do numeru VIN Twojego samochodu. Po sprzedaży auta pakiet nadal jest aktywny i nowy właściciel samochodu może z skorzystać z usług w ramach pakietu. Jeśli wybrałeś płatność w ratach, nadal musisz płacić raty.
Pamiętaj, że umowę pakietu możesz wypowiedzieć w każdym momencie – bez podawania przyczyny.
Kiedy wygasa mój pakiet usług serwisowych?
Data wygaśnięcia pakietu będzie zależeć od jego okresu obowiązywania lub ilości usług do wykorzystania w ramach pakietu np. po 24 miesiącach lub po wykorzystaniu wszystkich usług przysługujących w ramach pakietu.
Jak mogę anulować swój pakiet?
Możesz wypowiedzieć umowę w każdym momencie – bez podawania przyczyn.
W przypadku wypowiedzenia umowy, pokrywasz część ceny pakietu za okres trwania umowy, z uwzględnieniem całego miesiąca, w którym umowa wygasła.
Jeśli korzystałeś z pakietu, pokrywasz płatność za wykonanie usług, powiększoną o 10% kosztów obsługi. Jeśli wartość usług wykonanych w ramach pakietu jest wyższa niż cena twojego pakietu, pokrywasz całą cenę pakietu.
Jak skorzystać z pakietu usług serwisowych?
Skontaktuj się z najbliższą Autoryzowaną Stacją Obsługi, by poznać harmonogram czynności serwisowych. Z usług zawartych w pakiecie możesz skorzystać w dowolnym czasie - sam decydujesz kiedy udać się do serwisu.
Jak mogę zarezerwować przegląd?
Należy skontaktować się z najbliższą Autoryzowaną Stacją Obsługi, aby bezpośrednio zarezerwować usługę.