Prace techniczne
w dniach 15-18.11.2024

13.11.2024

Drodzy Klienci,

W dniach 15.11.2024 (piątek) od godziny 18:00 do 18.11.2024 (poniedziałek) do godziny 9:00 planujemy prace serwisowe naszych systemów.

Jeśli jesteś klientem Volkswagen Bank

W tym czasie:

  • Wszystkie nasze skrzynki e-mail będą niedostępne (w tym m.in. bok.bank@vwfs.com, BOK@vwfs.com, IOD_VWB@vwfs.com, reklamacje@vwfs.com). Oznacza to, że jeśli w tym czasie wyślesz do nas e-maila, nie otrzymamy go i nie będziemy mogli na niego odpowiedzieć.
  • Nie złożysz wniosku o konto bankowe jak i nie skorzystasz z formularzy bankowych (np. ustanowienie pełnomocnictwa do konta bankowego, zmiana danych firmy).

 Prosimy, skorzystaj z formularzy bankowych oraz skontaktuj się z nami e-mailowo poza godzinami prac serwisowych.

Jeśli jesteś klientem Volkswagen Financial Services

W tym czasie:

  • Nie zalogujesz się na Portal Klienta.
  • Wszystkie nasze skrzynki e-mail będą niedostępne (w tym m.in. bok@vwfs.com, reklamacje@vwfs.com, bok.leasing@vwfs.com, zgodanapolise@vwfs.com, cesja@vwfs.com, IOD_VWL@vwfs.com). Oznacza to, że jeśli w tym czasie wyślesz do nas e-maila, nie otrzymamy go i nie będziemy mogli na niego odpowiedzieć.
  • Nie wyślemy e-mailowo do Ciebie dokumentów dotyczących zakupu pakietu usług serwisowych.

Prosimy, skorzystaj z Portalu Klienta oraz skontaktuj się z nami e-mailowo poza godzinami prac serwisowych.

 

Nasza infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku (8:00 – 18:00) i w sobotę (9:00 – 15:00) pod numerami: +48 22 528 96 28 (dla telefonów komórkowych lub z zagranicy), 800 103 301 (dla telefonów stacjonarnych).

Przepraszamy za utrudnienia.

 

Zespół Volkswagen Financial Services oraz Volkswagen Bank

Potrzebujesz pomocy?