- O nas
- Kariera
- Biuro prasowe
- Aktualności
- Nasza strategia
- Biznes odpowiedzialny
- API - Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce
- Informacje korporacyjne
- Klienci indywidualni
- Klienci biznesowi
- Informacje korporacyjne
- Pomoc i informacje
- Kontakt
13.11.2024
Drodzy Klienci,
W dniach 15.11.2024 (piątek) od godziny 18:00 do 18.11.2024 (poniedziałek) do godziny 9:00 planujemy prace serwisowe naszych systemów.
Jeśli jesteś klientem Volkswagen Bank
W tym czasie:
- Wszystkie nasze skrzynki e-mail będą niedostępne (w tym m.in. bok.bank@vwfs.com, BOK@vwfs.com, IOD_VWB@vwfs.com, reklamacje@vwfs.com). Oznacza to, że jeśli w tym czasie wyślesz do nas e-maila, nie otrzymamy go i nie będziemy mogli na niego odpowiedzieć.
- Nie złożysz wniosku o konto bankowe jak i nie skorzystasz z formularzy bankowych (np. ustanowienie pełnomocnictwa do konta bankowego, zmiana danych firmy).
Prosimy, skorzystaj z formularzy bankowych oraz skontaktuj się z nami e-mailowo poza godzinami prac serwisowych.
Jeśli jesteś klientem Volkswagen Financial Services
W tym czasie:
- Nie zalogujesz się na Portal Klienta.
- Wszystkie nasze skrzynki e-mail będą niedostępne (w tym m.in. bok@vwfs.com, reklamacje@vwfs.com, bok.leasing@vwfs.com, zgodanapolise@vwfs.com, cesja@vwfs.com, IOD_VWL@vwfs.com). Oznacza to, że jeśli w tym czasie wyślesz do nas e-maila, nie otrzymamy go i nie będziemy mogli na niego odpowiedzieć.
- Nie wyślemy e-mailowo do Ciebie dokumentów dotyczących zakupu pakietu usług serwisowych.
Prosimy, skorzystaj z Portalu Klienta oraz skontaktuj się z nami e-mailowo poza godzinami prac serwisowych.
Nasza infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku (8:00 – 18:00) i w sobotę (9:00 – 15:00) pod numerami: +48 22 528 96 28 (dla telefonów komórkowych lub z zagranicy), 800 103 301 (dla telefonów stacjonarnych).
Przepraszamy za utrudnienia.
Zespół Volkswagen Financial Services oraz Volkswagen Bank