- Usługi bankowe
- Konto osobiste
- Oszczędności
- Kredyty gotówkowe Volkswagen Bank
- Finansowanie samochodu
- Finansowanie samochodu nowego
- Finansowanie samochodu używanego
- Ubezpieczenia i usługi dodatkowe
- Ubezpieczenia
- Pakiety przeglądów serwisowych
- Strefa kierowcy
- W trakcie trwania umowy
- Zakończenie umowy
- Klienci indywidualni
- Klienci indywidualni
- Klienci biznesowi
- Informacje korporacyjne
- Pomoc i informacje
- Kontakt
Informacje ogólne
Jeżeli w Twoim kredytowanym pojeździe wystąpi szkoda komunikacyjna, w pierwszej kolejności zgłoś ją pod numerem alarmowym 112 oraz w Towarzystwie Ubezpieczeniowym (numer kontaktowy znajdziesz na swojej polisie ubezpieczeniowej) – niezależnie od tego, czy jesteś poszkodowanym czy sprawcą szkody.
Współpracujemy z:
-
TUiR Allianz Polska S.A.
-
STU Ergo Hestia S.A.
-
TUiR Warta S.A.
Po otrzymaniu numeru szkody, w celu uzyskania zgody na wypłatę odszkodowania, poinformuj o zdarzeniu infolinię Volkswagen Financial Services pod numerem 22 528 96 28. Linia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 17:00. Opłata za połączenia zgodna z taryfą operatora.
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej
-
Zgłoszenie pod numerem alarmowym 112
-
Zgłoszenie do Towarzystwa Ubezpieczeniowego
-
Informacja do Volkswagen Financial Services 22 528 96 28
Podczas zgłoszenia w Volkswagen Financial Services szkody podaj:
-
numer klienta lub numer umowy,
-
NIP bądź regon firmy,
-
datę szkody,
-
numer szkody zgłoszonej w towarzystwie ubezpieczeniowym,
-
sposób rozliczenia szkody (bezgotówkowo, na podstawie kosztorysu naprawy),
-
dane zakładu serwisowego,
-
dane towarzystwa ubezpieczeniowego.
Oświadczenie
Jeśli nie jesteś sprawcą kolizji lub wypadku, uzyskaj od drugiego uczestnika zdarzenia oświadczenie zawierające następujące dane:
-
imię i nazwisko,
-
numery: PESEL i prawa jazdy,
-
numer polisy OC i pełną nazwę towarzystwa ubezpieczeniowego,
-
markę oraz numer rejestracyjny samochodu,
-
dokładny opis sytuacji,
-
podpis sprawcy pod oświadczeniem potwierdzającym, że to on spowodował kolizję/wypadek oraz, szkodę na Twoim samochodzie.
Dokumenty związane ze zdarzeniem będą niezbędne w celu likwidacji szkody.
Szkoda kradzieżowa
Zgłoszenie kradzieży
-
Należy zadzwonić pod numer alarmowy 112 lub pod numer Policji 997. O przebiegu wszelkich formalności związanych z popełnionym przestępstwem zostaniesz poinformowany w trakcie rozmowy telefonicznej. Pamiętaj, aby mieć przy sobie wszystkie dokumenty skradzionego samochodu.
-
Kradzież auta należy zgłosić do towarzystwa ubezpieczeniowego, w którym jest ubezpieczony samochód - numer znajduje się na polisie OC/AC. Ubezpieczyciel poprosi o dostarczenie zaświadczenia o kradzieży pozyskanego na Policji. Równolegle, towarzystwo ubezpieczeniowe za pośrednictwem listu lub e-mailem potwierdza zgłoszenie kradzieży w Volkswagen Financial Services.
UWAGA. Posiadając ubezpieczenie pakietowe w ofercie Volkswagen Financial Services współtworzonej z jednym z naszych partnerów – TUiR Allianz Polska S.A., STU Ergo Hestia S.A., TUiR Warta S.A., w przypadku kradzieży pojazdu przysługuje Ci pojazd zastępczy. O szczegóły zapytaj w trakcie rozmowy z towarzystwem ubezpieczeniowym lub zadzwoń na numer Assistance, który znajdziesz na swojej polisie.
W razie jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 22 528 96 28, linia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 17:00. Opłata za połączenia zgodna z taryfą operatora.
Assistance
W przypadku awarii, wypadku, kradzieży auta, gdy niezbędna będzie pomoc Assistance w postaci np. usługi holowanie, użyczenia samochodu zastępczego, zorganizowania kontynuacji podróży, skontaktuj się niezwłocznie z Towarzystwem Ubezpieczeniowym, w którym masz ubezpieczony pojazd.
Informacje dotyczące danych kontaktowych znajdziesz na swojej polisie, potwierdzeniu OC lub na stronie internetowej Towarzystwa Ubezpieczeniowego.
Współpracujemy z: TUiR Allianz Polska S.A., STU Ergo Hestia S.A., TUiR Warta S.A.
Dokumenty do pobrania
Wszystkie ważne informacje znajdziesz w plikach do pobrania.