NAJEM

Korzystaj z auta, my zajmiemy się resztą

Wygoda korzystania z auta

Koszty związane z serwisowaniem auta, naprawami, likwidacją szkód i zapewnieniem Ci mobilności masz już uwzględnione w stałej opłacie. Zyskujesz spokój i pełną kontrolę.

 

Załatwiaj formalności w Portalu Klienta

  • Pobierz e-fakturę

  • Sprawdź harmonogram opłat miesięcznych

  • Pobierz zgodę na wyjazd zagraniczny autem i inne potrzebne dokumenty

W portalu zarejestrujesz się swoim numerem klienta i numerem NIP (w przypadku firmy) lub PESEL (w przypadku klienta indywidualnego).

Usługi w stałej miesięcznej opłacie

Ubezpieczenie komunikacyjne

Korzystasz z pakietu ubezpieczeń OC, AC, NNW i assistance przez cały okres NAJMU i nie musisz odnawiać ich co rok.

Pełna obsługa serwisowa

Masz zagwarantowane naprawy, diagnostykę auta, wymianę materiałów eksploatacyjnych, przeglądy – w ASO i z użyciem oryginalnych części.

Samochód zastępczy

Masz zagwarantowaną mobilność! W razie awarii czy szkody komunikacyjnej korzystasz z auta zastępczego bez ograniczeń.

Assistance

Do dyspozycji masz opcję holowania samochodu do serwisu ASO, naprawę na drodze, dostarczenie paliwa itd.

Zarządzanie szkodami

O nic się nie martwisz – czy to przy niespodziewanej awarii, stłuczce, czy kradzieży, po prostu dzwonisz do nas, a my się wszystkim zajmujemy.

Opony (rekomendowane)

Dodatkowo możesz wybrać pakiet opon letnich i zimowych oraz związaną z nimi sezonową wymianę i przechowywanie. Możesz też zrezygnować z tej opcji i obniżyć stałą opłatę.

Sprawdź, w jaki sposób zajmiemy się Twoją szkodą

  1. Wypełnij formularz, aby zgłosić szkodę. 

  2. My zgłosimy szkodę do towarzystwa ubezpieczeniowego (z polisy AC lub z OC sprawcy) i zlecimy naprawę do ASO.

  3. Otrzymasz maila z potwierdzeniem zarejestrowania szkody i jej numerem, danymi kontaktowymi do serwisu, danymi opiekuna szkody i listą dokumentów, które będą potrzebne, aby zakończyć likwidację szkody.

  4. Serwis w ciągu 2 dni roboczych skontaktuje się z Tobą i umówi się na obejrzenie i naprawę pojazdu.

  5. Powiadomimy Cię, gdy serwis naprawi samochód.

Skontaktuj się z nami

Sprawy dotyczące umowy

Zaloguj się i wyślij zapytanie w Portalu Klienta

bok@vwfs.com

(22) 528 96 28

800 103 301
(z telefonów stacjonarnych)

Pn. – pt. 8:00 – 18:00
Sob. 9:00 – 15:00

Zwrot samochodu

Wraz z końcem umowy NAJMU zwracasz samochód do dilera. Już dziś zadbaj o to, aby to była spokojna, bezstresowa formalność – zapoznaj się z Przewodnikiem użytkowania i zwrotu pojazdu.

Z przewodnika dowiesz się, jak uniknąć nieplanowanych wydatków związanych z niewłaściwym korzystaniem z pojazdu.

Potrzebujesz pomocy?