- Usługi bankowe
- Konto osobiste
- Oszczędności
- Kredyty gotówkowe Volkswagen Bank
- Finansowanie samochodu
- Finansowanie samochodu nowego
- Finansowanie samochodu używanego
- Ubezpieczenia i usługi dodatkowe
- Ubezpieczenia
- Pakiety przeglądów serwisowych
- Strefa kierowcy
- W trakcie trwania umowy
- Zakończenie umowy
- Klienci indywidualni
- Klienci indywidualni
- Klienci biznesowi
- Informacje korporacyjne
- Pomoc i informacje
- Kontakt
Z nami możesz spokojnie patrzeć w przyszłość
W trudnej sytuacji życiowej nie zostaniesz sam z kredytem na samochód ani nie spadnie on na Twoich bliskich.
Po prostu weźmiemy na siebie dalszą spłatę Twojego zadłużenia. Od tego masz nasze wsparcie.
Spłacimy Twój kredyt do 250 000 zł
Początek ochrony od dnia uruchomienia kredytu
Szeroki katalog zdarzeń objętych ochroną ubezpieczenia
Ochrona – cały świat, szpital – UE, UK, Szwajcaria i kraje EOG
W jakich przypadkach zaczyna działać ubezpieczenie?
Wypłacimy 18 świadczeń miesięcznych
(nie więcej niż 3 tys. za każde świadczenie miesięczne – maksymalnie 54 tys. zł, i maksymalnie 9 wypłat na 1 zdarzenie)
Zapewnimy Ci także:
pomoc psychologa - do 500 zł na 1 zdarzenie
pomoc w przygotowaniu CV i listu motywacyjnego
tłumaczenie CV i listu motywacyjnego na angielski - 4 razy na 12 mies.
pomoc w wyszukiwaniu ofert pracy
usługi z zakresu doradztwa personalnego
dostęp do infolinii dotyczącej prawa pracy
Aby skorzystać z tej opcji ubezpieczeniowej musisz mieć status bezrobotnego 30 dni. Opcja ta działa od 3 miesiąca umowy ubezpieczenia i obejmuje utratę pracy w ramach: umowy o pracę, stosunku służbowego, kontraktu menadżerskiego i umowy zlecenia.
Jak zgłosić szkodę?
Przygotuj następujące dane: numer umowy kredytu, PESEL lub w przypadku obcokrajowców datę urodzenia, imię i nazwisko, adres zamieszkania, nr telefonu do kontaktu, inne informacje konieczne do zorganizowania pomocy w ramach świadczonych usług opis rodzaju oczekiwanej pomocy.
Zadzwoń na infolinię 22 591 95 24 (czynna całą dobę)
Usiłowanie lub popełnienie przez ubezpieczonego przestępstwa
Wypłacimy 18 świadczeń miesięcznych
(nie więcej niż 3 tys. za każde świadczenie miesięczne – maksymalnie 54 tys. zł, i maksymalnie 9 wypłat na 1 zdarzenie)
Dodatkowo w ramach assistance medycznego pokryjemy koszty:
opieki pielęgniarskiej do 10 h na 1 zdarzenie i wszystkie zdarzenia – limit na 12 h/mies.
rehabilitacji, dojazdu do poradni albo dowozu rehabilitanta, do tego koszty zabiegów - do 500 zł na 1 zdarzenie
wypożyczenia lub zakupu sprzętu rehabilitacyjnego – do 500 zł na 1 zdarzenie
dostarczenia sprzętu rehabilitacyjnego – do 500 zł na 1 zdarzenie
transportu medycznego pomiędzy placówkami medycznymi – do 500 zł na każde zdarzenie
Jak zgłosić szkodę?
Osoby ubiegające się o wypłatę ubezpieczenia powinny niezwłocznie:
wypełnić wniosek o wypłatę świadczenia na stronie: www.cardif.pl, zakładka „Zgłoś roszczenie on-line” lub mailem: roszczenia@cardif.pl
wniosek można też przekazać osobiście w siedzibie Ubezpieczyciela, np. na druku Formularzu Zgłoszenia Roszczenia
dostarczyć wszelkie dokumenty związane ze zdarzeniem, takie jak: dokumentacja medyczna ze szpitala potwierdzająca pobyt w szpitalu oraz przebieg leczenia, dokument opisujący okoliczności zajścia nieszczęśliwego wypadku oraz inne dokumenty wskazane przez TU
Próba samobójcza
Czynny udział ubezpieczonego w działaniach wojennych i/lub w zamieszkach
Usiłowanie lub popełnienie przez ubezpieczonego przestępstwa
Samookaleczenie lub uszkodzenie ciała na prośbę ubezpieczonego
Hospitalizacja związana ze sztucznym zapłodnieniem, sterylizacją, leczeniem bezpłodności
Skażenie chemiczne i radioaktywne
Spłacimy Twój kredyt do 250 000 zł
Ta część ubezpieczenia działa od 3 miesiąca umowy ubezpieczenia i dotyczy zachorowania na:
nowotwór złośliwy,
zawał serca,
udar mózgu,
niewydolność nerek,
przeszczep narządów,
by-passy.
Osoby ubiegające się o wypłatę ubezpieczenia powinny niezwłocznie:
wypełnić wniosek o wypłatę świadczenia na stronie: www.cardif.pl, zakładka „Zgłoś roszczenie on-line” lub mailem: roszczenia@cardif.pl
wniosek można też przekazać osobiście w siedzibie Ubezpieczyciela, np. na druku Formularzu Zgłoszenia Roszczenia
dostarczyć wszelkie dokumenty związane ze zdarzeniem, takie jak: dokument potwierdzający wystąpienie choroby u ubezpieczonego oraz inne dokumenty wskazane przez TU, jeżeli będą konieczne do ustalenia odpowiedzialności TU
Zatajenie stanu zdrowia i chorób przed przystąpieniem do umowy ubezpieczenia
Spłacimy Twój kredyt do 250 000 zł
Ta część ubezpieczenia działa od dnia uruchomienia kredytu. Obejmuje całkowitą niezdolność do pracy lub samodzielnej egzystencji w wyniku choroby lub nieszczęśliwego wypadku.
Osoby ubiegające się o wypłatę ubezpieczenia powinny niezwłocznie:
wypełnić wniosek o wypłatę świadczenia na stronie: www.cardif.pl, zakładka „Zgłoś roszczenie on-line” lub mailem: roszczenia@cardif.pl
wniosek można też przekazać osobiście w siedzibie Ubezpieczyciela, np. na druku Formularzu Zgłoszenia Roszczenia
dostarczyć wszelkie dokumenty związane ze zdarzeniem, takie jak: orzeczenie lekarskie o trwałej i całkowitej niezdolności do pracy, dokument określający przyczynę niezdolności do pracy lub okoliczności zajścia zdarzenia, a także inne dokumenty wskazane przez TU
Próba samobójcza
Czynny udział ubezpieczonego w działaniach wojennych i/lub w zamieszkach
Usiłowanie lub popełnienie przez ubezpieczonego przestępstwa
Samookaleczenie lub uszkodzenie ciała na prośbę ubezpieczonego
Hospitalizacja związana ze sztucznym zapłodnieniem, sterylizacją, leczeniem bezpłodności
Skażenie chemiczne i radioaktywne
Spłacimy Twój kredyt do 250 000 zł
Ubezpieczenie obejmuje śmierć z przyczyn naturalnych i w następstwie nieszczęśliwego wypadku.
Działa od dnia uruchomienia kredytu.
Osoby ubiegające się o wypłatę ubezpieczenia powinny niezwłocznie:
wypełnić wniosek o wypłatę świadczenia na stronie: www.cardif.pl, zakładka „Zgłoś roszczenie on-line” lub mailem: roszczenia@cardif.pl
wniosek można też przekazać osobiście w siedzibie Ubezpieczyciela, np. na druku Formularzu Zgłoszenia Roszczenia
dostarczyć wszelkie dokumenty związane ze zdarzeniem, takie jak: odpis aktu zgonu ubezpieczonego, dokument określający przyczynę zgonu, dokument opisujący okoliczności zajścia nieszczęśliwego wypadku i dokumentacja medyczna dot. leczenia ubezpieczonego oraz inne dokumenty wskazane przez TU
Samobójstwo, do którego doszło w ciągu pierwszego roku od zawarcia umowy ubezpieczenia
Czynny udział ubezpieczonego w działaniach wojennych i/lub w zamieszkach
Usiłowanie lub popełnienie przez ubezpieczonego przestępstwa
Wypadek lotniczy, z wyłączeniem licencjonowanych linii lotniczych
Zdarzenia związane bezpośrednio ze skażeniem chemicznym lub radioaktywnym na skalę masową
Zakresy dostępnych pakietów
Pakiet A1 | Pakiet A2 | Pakiet A3 | |
---|---|---|---|
Wiek | 18-65 | 18-75 | 18-80 |
Trwała i całkowita niezdolność do pracy | |||
Poważne zachorowanie | |||
Utrata pracy | |||
Pobyt w szpitalu | |||
Świadczenia Assistance medyczny | |||
Świadczenie Assistance na wypadek utraty pracy | |||
Pobyt w szpitalu w następstwie nieszczęśliwego wypadku | |||
Zgon |
Jeśli posiadasz już ubezpieczenie spłaty kredytu w ramach naszej oferty finansowej, szczegóły dotyczące wariantu znajdziesz na wnioskopolisie. Informacje te zostały dołączone do dokumentacji umowy kredytowej, którą otrzymałeś.
Prosty proces zgłoszenia zdarzenia
-
Zgłaszasz zdarzenie na stronie www lub telefonicznie
-
Składasz wniosek o wypłatę świadczenia wraz z dokumentami
-
Ubezpieczyciel wypłaca Ci świadczenie w ciągu 30 dni
Dokumenty do pobrania
Kontakt
W przypadku oraz wątpliwości prosimy o kontakt bezpośrednio z przedstawicielami Działu Obsługi Roszczeń, TUnŻ Cardif Polska S.A. lub Cardif Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce.
E-mail roszczenia@cardif.pl
Infolinia Cardif: 22 529 17 22
Linia czynna pon. – pt. w godz. 9.00 – 17.00. Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.