Potrzeba posiadania samochodu wśród Polaków

25.08.2016

Zmieniająca się rola kobiet w życiu rodzinnym i życiu zawodowym sprawia, że auto jest dziś dla kobiet artykułem pierwszej potrzeby. Pozwala ono na swobodne organizowanie swojego dnia i odpowiada współczesnemu stylowi życia oraz rosnącej aktywności pań. Słowo „niezależność” , a także „wolność” i „otwartość” pojawiają się w kobiecym sposobie postrzegania mobilności bardzo często, co świadczy o tym, że nowoczesne technologie są dla nich zdobyczą, którą utożsamiają z własnymi zmieniającymi się potrzebami” - mówi serwisowi infoWire.pl psycholożka Małgorzata Ohme, właścicielka portalu Ohme.pl.

Jeżeli w rodzinie jest samochód, to wciąż częściej użytkuje go mężczyzna. Nie dziwi więc, że coraz więcej kobiet planuje zakup własnego pojazdu.


Pod nazwą Volkswagen Financial Services oferowane są usługi bankowe (przez Volkswagen Bank Polska S.A.), usługi leasingowe i mobilność (przez Volkswagen Leasing GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce) oraz usługi ubezpieczeniowe (przez Volkswagen Bank Polska S.A. oraz Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy Sp. z o.o. działające jako agenci ubezpieczeniowi).