Co dla Polek oznacza bycie mobilną

11.08.2016

Kobietom coraz bardziej zależy na mobilności, rozumianej szerzej niż zwykłe przemieszczanie się z punktu A do punktu B. Mobilność rozumiana jest również jako szybkość, wygoda i niezależność. Polki chcą być mobilne, potrzebują mobilności i częściej niż panowie pozytywnie ją kojarzą.

Również w pracy Panie oceniły swoją mobilność zdecydowanie wyżej, niż mężczyźni. Najwyżej swoją mobilność określają Panie w przedziale wiekowym 36-45 i to we wszystkich kategoriach: transporcie, pracy i nowych technologiach.

Badanie Omnibusowe "Mobilna Polka" zrealizowane na zlecenie Volkswagen Financial Services przez Instytut Badawczy Ipsos w styczniu 2016, na reprezentatywnej grupie Polaków.


Pod nazwą Volkswagen Financial Services oferowane są usługi bankowe (przez Volkswagen Bank Polska S.A.), usługi leasingowe i mobilność (przez Volkswagen Leasing GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce) oraz usługi ubezpieczeniowe (przez Volkswagen Bank Polska S.A. oraz Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy Sp. z o.o. działające jako agenci ubezpieczeniowi).